Grill

Nu är det bara två dagar kvar i skolan. Fick tillbaka tentan idag. Fick 17 poäng av 18 möjliga.  Hade bara helt fel på en uppgift men det visste jag sedan innan då jag hade pluggat in fel svar. Så det är rätt jämfört med vad jag pluggat in men ja inte rätt i verkligheten. Var några a,b,c frågor där jag missat en av dom och då fick jag G- men det räknades ändå som poäng.

Har nu läst ut boken om Eva och Adam också. Får väl bara skriva ner lite om den sen också. Sen är det seminarie på den på måndag.

Om ca en timme kommer José hem från jobbet. Då ska vi ta oss ner till grillfesten som hyresvärden anordnar på granngården. De skulle bjuda på lite mat och lite sånt. Hoppas verkligen att det är god mat. Vi har en förhoppning om att slippa laga mat helt idag.

Nä nu har jag nog inget mer spännande att berätta för tillfället!

på återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0