Godkänd!

Rätt bra med facebook egentligen. Helt plötsligt ser man massa med inlägg om tentaresultat. Aha... tentaresultatet har kommit. Kastade mig ut blackboard och letade upp mitt personummer så visade på ett stort fint G. Står inga poäng eller så men vi skulle få tentan sen vid någon föreläsning tror jag det var. Men spelar mindre roll så länge jag är godkänd. Men klart kul att se vad man missat på för missar finns det vet jag.

Precis när jag skulle kolla resultatet så ringde det på dörren. Det var från Aha. En årsbok som vi prenumerat på senaste åren. Han ville förlänga eftersom vår prenumeration på fem böcker gått ut nu. Jätte trevlig kille som verkade komma ihåg en del sen han sist varit hos oss som att jag jobbat på restaurang. Visst kan han ha en fusklapp men ändå.
Så nu har vi förlängt fem år till. Är trevliga böcker och som han sa de blir mycket roligare efter några år att bläddra i. De beskriver allt som hänt i världen just det året. Nu fick man också tillgång till alla gamla böcker som de lagt på internet, typ från 60-talet och framåt. Ska sätta mig och logga in där nu och se vad som hände 1986. =) Känns som att det kan vara en bra grej att söka i till skolarbeten och så.

Har varit och lämnat in en del till Erikshjälpen också. Skönt att bli av med lite sånt som bara samlar damm här hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0