Gå till ica?

Vi blev färdiga med allt idag. Nu väntar bara redovisningen imorgon. Känns så skönt att snart kunna lägga det bakom sig.

Tror man kan få munsår av stress och gissa vad som tittade fram på min läpp idag? Jag tror mig veta vart det kommer ifrån i alla fall om man nu kan få det av stress.

Började titta på sex och samlevnadsuppgiften nu. Har fått låna en av böckerna av en kompis och vi ses sista dagen imorgon så kändes bra om jag kunde lämna tillbaka boken imorgon. Så har letat fram allt jag kan ha nytta av och sen får jag väl använda mig mest av annan litteratur. Kändes som boken var mer lämpad för sex och samlevnadsundervisning på högstadiet. Där lär jag då aldrig undervisa om det.

Just nu försöker jag skriva ut alla papper som ska lämnas in imorgon men skrivaren verkar ha tagit sommarlov. Äh får skriva ut det från Josés dator annars. Mitt nätverkskort i datorn tror jag börjar bli dåligt. Datorn har lite problem med internetuppkopplingen till och från så det behöver ju faktiskt inte vara skrivarens fel.

Har ett paket att hämta på ica. Men när jag tittade ut för en stund sen så vräkte regnet helt plötsligt ner. Verkar ha slutat nu men nja jag väntar nog lite i alla fall. Ska hämta min bok om Elvis (serien med sköldpaddan Elvis ingenting annat).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0