Elvis

I onsdags gjorde jag mitt första impuls köp på internet. Ni vet Elvis, serien om en sköldpadda och hans fru, alltså inte rockkungen Elvis. I alla fall.....  Har haft en typ bok med Elvis serier som jag läst innan sovdags på kvällarna. Så härligt att somna med ett leende på läpparna. Läste ut den i tisdags kväll så onsdag förmiddag beställde jag hem en ny från internet. Hade hoppats på att den skulle kommit idag eftersom de redan i onsdags mailade att de skickat den. Hade verkligen velat läsa den nu när jag snart ska gå och lägga mig. Men men...

Kanske får bli den här i stället..


Boken jag ska läsa till ett seminarie. Hur många har inte läst dessa böckerna eller sett serien. Jag satt bänkad framför tvn när serien gick när jag bar barn. Dags att uppleva barndomsminnen med andra ord. Gissar att den är ganska lättläst i alla fall.

God natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0