Det här ska jag göra regniga dagar i juni

Igår kväll beställde jag ett tv-spel.



Detta är visserligen xbox varianten men jag har beställt till ps3. Är typ samma fast jag kommer ha ett band runt magen med kontrollen i som ska mäta mina rörelser. Ville unna mig nåt och har funderat på det jätte länge. Såg det första gången i mars någon gång och då skulle det släppas i slutet av mars. Men det har hela tiden skjutits upp men nu i början på maj kom det äntligen. Känns som har jag varit sugen så här länge så borde jag inte tröttna direkt. Har ju haft tid att fundera i alla fall  =)

Hoppas det kommer imorgon. Ska det göra om de ska hålla sin leveransgaranti. Blir att testa i helgen. Härligt avbrott eftersom stora delar av helgen måste ägnas åt plugg. Har en avhandling som ska läsas och skrivas om till nästa fredag, samtidigt som grupparbetet ska slutföras. Suck. SOMMARLOV, ja tack. Vet att jag tjafsar mycket om sommarlov och att skolan är jobbig. Men det här är faktiskt det värsta jag varit med om. Så ni får stå ut till början på juni. Annars kan man ju alltid välja att strunta i att läsa skoldelarna i bloggen. =)


Kommentarer
nnie

Ser skoj ut.

2011-05-12 @ 18:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0