Dagens funderare

Idag kom José hem med en present till mig.

"Kommer du på vad det är så får du behålla den annars tar jag tillbaka den"

Nu vet jag vad det är. Tror att jag får behålla den ändå eftersom den passar mig bäst men jag lyckades inte själv komma på vad det var. Så nu ska vi se om ni kan komma på vad det är. Ska er lite bilder.





Så här ser den ut i den högra änden om man ser den som bilden ovan.



Till vänster. Står on   off på denna sidan. Bilderna blev lite suddiga eftersom jag fick zooma en del och kanske inte var helt stadig på handen.


Gissa på!  Ev. vinnare bjuder jag på fika nästa gång vi ses!

Blev två täta inlägg här nu så missa inte mina nya skor nedan.


Kommentarer
Erika

Hm... trodde att det var en minimalisk cykelpump innan jag såg on off-knappen. Nu har jag ingen aning. Ficklampa? Näe fan jag har verkligen ingen aning.

2011-05-18 @ 20:45:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0