Bio

För en stund sen kom José och jag hem från bion. Vi var och såg nya Pirates filmen. Helt okej. Störde mig dock på att många sprang ut och in och då var vi inte särskilt många i salongen och salongen var liten. Tog en popcorn meny eftersom jag fick presentkort på det när jag fick biobiljetter för ett tag sen.( Jag berättade väl att vi fick biobiljetter från skolan när vi svarade på en enkät. Är säkert en månad sen minst. )

I alla fall tillbaka till popcornen. När halva var uppäten så lyckades jag tappa taget och pang så låg det sjukt mycket popcorn på golvet. Ojsan. Så en stor del av filmen fick bli utan popcorn. Tappade den i stort sett över José eller ja hans fötter i alla fall. Så han satt i ett popcorn hav resten av filmen och man kunde höra när han flyttade fötterna eftersom det knastrade av popcorn. Han skrattade mest åt mig och min klantighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0