4 tillfällen till

Insåg förut idag att det bara är fyra tillfällen kvar i skolan. Tyvärr på 4 olika dagar men kan inte få allt. Men har ju en del kvar att göra även om träffarna inte är så många. Grupparbetet nu gör ju att jag ändå åker till universitetet för att möta upp gruppmedlemmarna. Imorgon ska vi träffas igen. Hoppas vi lyckas få ihop det ordentligt då och bara har småfix kvar sen.

Har en uppgift som ska vara inne på fredag. Måste läsa en avhandling. Bävar redan för det. Avhandlingar brukar inte vara superroliga. Men gruppen ska inte träffas onsdag, torsdag eller fredag så de dagarna får jag sitta med det.

Hittade två lämpliga böcker till det skönlitterära sexoch samlevnadsseminiaret idag också. Båda skulle finnas inne på universitetsbiblioteket så ska åka lite tidigare imorgon och se om jag kan hitta någon av dom. Tänkte läsa Eva & Adam. Ni vet det där kärleksparet som både finns i böcker för mellanstadiet typ och som tv-serie i alla fall när jag var liten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0