3 dagar kvar

Idag har vi gjort redovisningen och lämnat in grupparbetet. Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte blir några kompletteringar eller nåt.

Precis efter vår redovisning fick jag huvudvärk. Undrar om det var alla spänningar kring allt med grupparbetet som släppte? Åkte hem sen i alla fall och tittade på en romantisk film och bara slappade. Tycker jag är så värd det efter allt slit med skolan. Vi var och handlade förut och köpte faktiskt med mig lite gott hem. Jag firar faktiskt lite att denna delen av kursen är gjord. De två resterande uppgifterna känns ganska lätta jämfört med det vi gjort hitills. Tänkte satsa hårt i helgen och kanske bli färdig med allt då. Så att det verkligen blir sommarlov på måndag när sista fysiska träffen är i skolan.

Är tre dagar kvar i skolan. Hade lugnt skitit i morgondagens introdukton på sex och samlevnad. Men ska få tillbaka tentorna imorgon så är enda anledningen till att jag åker dit. På fredag är det en workshop har dock ingen aning vad vi ska ta upp då och man måste förbereda sig eller nåt. På måndag är det seminarie på skönlitterära böcker. Sen är vi klara för terminen. Bara tre terminer kvar nu. Snart i mål ju.

Imorgon vankas det grillfest med i grannkvarteret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0