1:a gången idag =)

Ja som ni kanske märkt har jag hitills inte varit lika aktiv på bloggen idag som igår. Men ja dagen är ju inte slut än *ler*
Jag har varit nästan heldag i skolan idag därav att första inlägget blir nu. Var rädd att ni blev trötta på mig igår men hade fått en kommentar som gillade att det fanns mycket att läsa =)
Tack också för den positiva feedbacken på mitt kursbetyg. =)

Okej funderar på om jag ska avslöja vad det är som ska hända på bloggen. Hittade en fotogrej. Alltså att man ska ha en viss typ av foto för varje dag. Funderar på att dra igång den imorgon eller nåt. Men kommer nog inte att lägga ut för varje dag. Är ju en hel del i skolan just nu.Vill ju hitta roliga kort för varje dag. Då känns det bättre att inte göra det varje dag. Kändes lägligt med tanke på att jag har en alldeles ny och fin kamera.

Vill nog ut och fota lite imorgon. Tror faktiskt jag tar helt ledigt imorgon trots att jag har mycket att göra. Få bli typ heldag med plugg på söndag i stället. Ger en del ny energi med en dag ledigt.

Kommer just nu inte på nåt mer kul att skriva. Kanske återkommer senare ikväll, vem vet.



Kommentarer
Annie

Du kan du lära mig. Jag skulle vilja göra min blogg roligare och snyggare.

2011-05-06 @ 18:23:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0