Torsdag

Imorgon är det redan sista dagen på praktiken. Vill inte. Känns som jag inte helt varit mig själv denna sista veckan eftersom förkylningen inte helt vill släppa sitt grepp om mig. Så det hade varit skönt med någon vecka till eller ja egentligen skulle jag väl inte vilja sluta alls. Men nu är det dags att återgå till universitetsstudierna och inte ha praktik på ett helt år.

Igår somnade jag på soffan vid halv nio. Det är inte särskilt ofta jag somnar på soffan och särskilt inte vid den tiden. Det blev att jag gick och la mig strax efter nio igår och ja det tog nog inte särskilt många minuter innan jag sov. Vet inte när det hände sist. Kanske är det förkylningen som spökar lite för så jobbig hade dagen inte varit.

Idag slutade jag ganska tidigt eftersom det inte är särskilt meningsfullt för mig att sitta med på planeringen för nästa vecka.

Jag har fastnat i det här facebook spelet cityville nu. Lite småkul tidsfördriv.Problemet är att man behöver många kompisar som spelar som sedan kan "arbeta" på din post, sjukhus, polisstation och liknande. Men är inte så många av mina kompisar som aktivt spelar så lär väl sluta ganska snart när jag inte kommer vidare för att jag har för få spelande kompisar. Så spelar du så bli vän med mig.


Kommentarer
Anonym

Det är svårt när man inte fårstår engelska men som Du vet är jag en "tryckare" och man hoppas det någon gång blir rätt.

2011-03-25 @ 10:56:25
Annie

håller med dig om at det är kul.Jag har inte heller så många vänner.

2011-03-25 @ 17:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0