Torsdag

Ska börja inlägget med att säga att moster var helt oskyldig till att jag inte kom fram på telefonen till päronen igår. Deras telefon var uppenbarligen typ stenddöd. Men för mig tutade det upptaget, så jag satt ju bara och väntade på att de som snackade skulle ha vett att lägga på. Mamma ringde mig från mobilen sen. Hon hade ju inte en aning att jag försökt få tag på dem jätte länge. Hoppas de får ordning på det snart. Igår skulle jag mest stämma av inför helgen. Päronen och syrran kommer hit då. Hade snackat lite om att de ev skulle stanna över natten så vi kunde åka till Moheda (ligger en loppis där) på söndag. Men de bestämde sig för att bara komma över dan på lördagen. Det blir trevligt det med. Vi lär väl ändå vara lite lagom upptagna på söndag med att plocka ner halva kontoret som jag berättade om igår.

Är nästan helt klar med min rapport nu. Lite finputs kvar bara. Sen har syrran i Malmö lovat att läsa igenom den ikväll, får se hur domen lyder efter det. Kände nu att jag behövde en paus från rapporten, hjärncellerna kändes som bortblåsta. Funderar på om jag kanske skulle ta ett litet ryck när det gäller disken också. Behöver som sagt en liten paus från rapporten. Eller tag jag tag i lite tvätt. Tvättmaskinen fick jobba hårt igår så nu har vi två fulla tvättställningar i lägenheten med förhoppningsvis torr tvätt. Så skönt när tvättkorgen nästan är helt tom.

Nä dags för en datapaus!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0