Tisdag

Hade bett José att ta hem lite pärmar och register som de ändå skulle slänga på jobbet och jag behöver samla mitt material i något. Lektionstips och sånt. Gissa om jag blev förvånad när jag kommer hem och hittar en pärm och en hel låda med register. Är säkert 100 register. Vet inte riktigt när han tänkt att jag ska hinna använda alla dom men okej någon gång lär de väl gå åt. Men gissar att de kommer ett tag så skulle ni vara i akut behov av register till er pärm med numrering 1-10 så hojta till, jag har MÅNGA!!!!

Har börjat fundera på om jag kommer komma i tid till praktiken imorgon. Varenda onsdag nu på praktiken så har bussen krånglat så jag blivit försenad, visserligen bara två gånger men samma veckodag gör att jag ser ett mönster. Första onsdag gick bussen sönder efter halva resan och förra veckan var bussen så full att den bara körde förbi min hållplats. Tror ni jag kommer komma i tid imorgon? Jaja bara jag hinner dit innan barnen börjar så, har ju några minuter till godo. Kanske skulle ta den tidigare bussen men erfarenheten säger att det kanske inte spelar så stor roll. Har hört rykten om att Växjö har en av Sveriges sämsta busstrafik, vet inte om det stämmer men börjar ju helt klart se tendenserna.

Oj nu är klockan redan halv åtta. Nu är det Helge Skoog och halv åtta hos mig som gäller. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0