Sommarjobb - check

Idag fick jag veta att jag har sommarjobbet klart. Fyra veckor blir det. Alla hade fått lika många veckor så är tacksam för det jag får. Ska jobba med godsmottagningen även i år. Så får nog leta fram mitt lilla kom-ihåg block. Hoppas verkligen jag har det kvar så jag vet hur jag ska lägga in allt i datorn.

Hade också examination idag. Usch kändes inte alls bra. Är inte alls nöjd. Men fick känslan av att läraren inte planerade att underkänna någon i alla fall. Men kan ju aldrig vara säker. Dåligt ifrån mig gjorde jag i alla fall.

Idag fick jag av en basgruppskompis veta att nästa kurs material ligger på inte vanliga lärarplattformen som vi brukar använda. Utan den ligger på en ny version av samma program. Ren tur att hon sa det. Tror jag hört nåt i förbifarten om det men inte så man lagt det på minnet. Tycker att de kunde mailat ut på den gamla om det. "Tänk på att allt material ligger på nya versionen av blackboard". Hade ju inte tagit många minuter.  Gick in snabbt och kollade och var massa material, med betoning på massa. Men fanns ett test där man kunde ta reda på hur många jordklot som skulle behövas om alla levde precis som jag. 2,5 planter skulle det behövas. Lite dåligt samvete fick jag allt.

Närmsta dagarna är det rapportskrivning som gäller till 100%. Men ikväll tar jag faktiskt det lite lugnt. Hade ju seminarie till 17.30. Nu blir det  nog slappande framför tvn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0