Skatten

Idag har jag sett flera på fb som snackat om skatteåterbäringen. Läste på nätet nu att man from idag kunde kolla hur mycket man får tillbaka om man har e-legitimation. Så var inne och kollade nu eftersom jag fixade en e-legitimation när jag skulle söka studiebidrag. Jag får i alla fall pengar tillbaka, inte riktigt lika mycket som förra året, några hundra mindre. Men ändå ganska okej summa. Skulle räcka till en  digitalkamera. Skulle vilja ha en. Jaja jag får ju inte pengarna imorgon så hinner ju fundera eller om jag ska vara duktig och spara det till framtida studenlitteratur (usch det lät väl tråkigt, men ja det behövs ju det med).

Nu ska jag ta hand om min kära sambo som nu är ganska  sjuk. Förlåt älskling för att jag smittat dig.


Kommentarer
Mormor

Man kan unna sig något onyttigt för hälften och spara hälften.

2011-03-22 @ 17:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0