Sjuk

Jag har blivit sjuk och just nu tycker jag väl ganska synd om mig själv. Har åkt på en förkylning. Blev snabbt sjuk. sista stunden på praktiken börja jag känna av lite och sen gick det ganska fort innan jag blev riktigt dålig. Nu rinner näsan som ett vattenfall och så länge det inte sker ett mindre mirakel över natten så blir det nog ingen praktik för mig imorgon. På lördag skulle familjen kommit men har fått ställa in det, tror inte jag kommer orka och man är ju inte världens bästa sällskap när man är sjuk.

Usch nä nu orkar jag inte skriva mer ska lägga mig ner i soffan framför tvn och bara ta det lugnt innan sängdags.


Kommentarer
Erika

Krya på dig!!!

2011-03-17 @ 23:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0