Lägger ner

Jag tror att jag lägger ner bloggtemat. Vissa dagar har det bara känts som ett tvång att skriva och det har inte alls blivit bra. Men kommer nog använda mig av några av dagarna för några roliga tema-dagar fanns det ju.

Tänkte berätta lite om min dag. Var studiedag idag och vi har pratat om den nya läroplanen och de nya kursplanerna som tas i bruk till hösten. Känns som att det är ganska tydligt men mycket. Läroplanen känns tydligare än den gamla LPO94. tycker jag i alla fall.

började morgonen med att José väckte mig och frågade vad det var, varför jag sagt aj flera gånger. Jag drömde nåt och fick så ont på ett ställe i ryggen (mitt medvetna insåg att att det nog var en finne) men i drömmen fick jag smärtan kopplad till drömmen, nåt typ av straff eller nåt jag minns inte riktigt. Jag blev irriterad på José att han väckte mig vid fem på morgonen, hallå jag vill sova. Men med tanke på jag upprepade gånger sagt aj och det hördes att jag hade ont så är det väl inte så konstigt att han ville kolla att allt verkligen var okej. Lyckades få ur mig att det var en finne i alla fall sen hann jag precis somna om så där gott till klockan ringde  klockan sex. Sen var jag så trött så extremt trött så det var ett under att jag verkligen kom iväg.

Nä nu väntar halv åtta hos mig, kanske får man nåt tips på vad man ska bjuda familjen på som kommer på lördag. Är sugen på att testa nåt nytt.


Kommentarer
Anonym

hoppas på något gott.

2011-03-15 @ 18:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0