Fredag

Idag är det fredag men för första gången på länge har jag inte fredagskänsla. Jag har onsdagskänsla. Fast är dock ganska trött så ska bli skönt med helg. Ska ägna helgen åt att läsa LGR 11 (nya läroplanen som kommer i höst). Ska på studiedag på måndag med praktiken så måste vara påläst.

Under denna praktiken har jag verkligen på riktigt samlat på mig massa material för framtiden. Innan har jag mer samlat om det varit något särskilt. Nu samlar jag på mig minsta lilla arbetsblad som jag kanske senare skulle kunna använda hela eller delar av senare i yrkeslivet. Mycket blir det. Idag fick jag massa roliga saker som jag hoppas kunna ha mycket använding av. Helgen får nog också ägnas åt att införskaffa lite pärmar och kunna organisera alla papper efter ämne och lite så. Bäst att organisera innan alla papper börjar få fötter vilket de lär få om de ska ligga kvar på skrivbordet.

Förresten...... jag och min handledare är lite småkändisar, hahaha. Var på läromedelsmässa i tisdags och då blev vi fotade av ett av läromedelsförlagen. Varför kan ni läsa på länken nedan där ni också hittar en bild på oss.


http://blogg.majema.se/

Just nu ligger det inlägget högst upp. Gula kassen vi håller i är från det förlaget, de bjöd också på juice som vi också har i handen.

Kan nog redan nu säga att dag 11 inlägget nog inte kommer upp idag. Jag är rätt trött och seg och inlägget ska hamna om mina syskon. Mina systrar är underbara människor och att skriva om de när jag är trött skulle inte ge dem rättvisa. Förresten om mina kära systrar läser detta så hojta till om jag INTE får lägga ut bilder på er. Kanske blir någon bild på oss som små får se om hittar nåt skoj i albumen, kan passa på att testa scannern i nya skrivaren då med =)

Trevlig fredagkväll på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0