Dag 9- Min tro

Sorry att det inte blev nåt inlägg igår. Glömde helt bort bloggen igår.

Ja till min tro då. Jag har hela min uppväxt varit med i svenska kyrkans aktiviteter i byn jag kommer ifrån. Främst barn-och ungdomskören. Så det har blivit ganska många timmar i kyrkan genom åren. Men har väl inte blivit jätte kristen av det. Jag tror att Jesus har funnits som person men allt han gjorde och att han skulle vara Guds son ställer jag mig mer frågande till.

Jag tror på återfödelse. Ibland kan jag känna så starkt för vissa personer om man ser historiska filmer och sånt så då kan jag fråga mig om det kan varit jag i ett tidigare liv.

Ja jag vet inte vad man mer skulle kunna säga om min tro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0