Dag 4 - Det här åt jag idag

Idag är väl inte den mest spännande dagen att berätta vad jag ätit.

Till frukost blev det bara mackor och mjölk.

Eftersom jag inte var hemma igår kväll så blev det direkt ingen riktig matlåda så till lunch blev det mackor igen men denna gången med vatten.

Till typ mellanmål blev det en korv på Maxi för jag hade blivit hungrig när det var dags att köpa in lite till fredagsmyset.

Nu ikväll blev det lite tacos, vilket väl var det mest spännande för dagen. Sitter nu lagom mätt här i soffan.

Så spännande var min matdag, alltså inte särskilt spännande.


Kommentarer
Annie

Hur ofta äter ni tacos egentligen?

2011-03-04 @ 21:46:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0