Dag 11 - Mina syskon



Alla tre systrarna samlade. Vet inte exakt när kortet är taget men skulle kanske gissa på 99/00 någon gång.




Skolavslutning. Tror jag slutade 4:an och Erika 1:an.




Jag och mina systrar på min studentdag 2005.


Okej kändes lite svårt att skriva om mina kära systrar som betyder mycket för mig. Jag har svårt att få ner det jag verkligen känner i ord, det låter bara mesigt och konstigt. Det är svårt att sätta ord på.

Jag hoppas att ni, Erika och Annie vet vad ni betyder för mig. Jag skulle aldrig vilja ha ett liv utan mina systrar. Mina stöttepelar i olika situationer. Ni är olika och det tycker jag om. Erika befinner sig på ungefär samma ställe i livet nu med studier och så. Det är oväderligt att ha en syster att kunna diskutera studentsaker med. Annie och jag delar intressen med bakning och pyssel (scrapbooking). Äntligen är det någon som uppskattar samma saker som mig och vi kan dela med oss av idéer. Någon som inte tycker det är fullständigt galet att fylla en hel gaderob med pysselsaker =)



Erika på tåget hem från sitt kära Malmö, sommaren 2010.



En glad Erika i ett soligt Malmö sommaren 2010.



Annie sommaren 2010.



Annie och jag poserar på Hissö sommaren 2010.




Kommentarer
papa

hej tag ett kort på er 3 systrana nu 2011

2011-03-14 @ 20:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0