besöksrekord

Kollade precis till min bloggstatistik. Blev väldigt förvånad. Den 26/2 dvs i lördags hade jag hela 30sidvisningar på bloggen. Blev ju lagom nyfiken på vem som låg alla dessa sidvisningar. Samma dag var det 10 unika besökare på min blogg. Besöksrekord för min del tror jag allt. För mig är det mycket. Undra vilka dessa tio personer är,men antagligen hittade de inget intressant för någon dag senare var den nere på 1 unik besökare och kanske 2 sidvisningar.

Jaja sak samma. Nu väntar sängen för imorgon är det dags att dra till praktiken. Är jätte kul men jag har blivit så jäkla morgontrött  sen jag började plugga och det är inte lika kul.

GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0