Torsdag

Idag finns det egentligen inte så mycket spännande att berätta men tänkte ändå skriva ett par rader. Har rensat lite på kontoret, slängt i en tvätt i maskinen och diskat lite. Utöver det har jag egentligen bara suttit framför en fläkt någonstans i lägenheten och försökt överleva. Det är lite väl varmt för min smak. Hade egentligen velat pyssla, men är ju inte det lättaste när det behövs en fläkt för att klara av att vara i rummet. Papperspyssel och en fläkt igång är det inte den bästa lösningen. Det kan jag säga utan att ha provat.

José och jag har funderat på att gå på nya transformers filmen. En av mina favoritfilmer, älskar bumblebee. Lägger in ett youtube klipp. Bumblebee är den gula bilen/roboten. Älskar biten där hon säger "I drive you shoot". Fast hela klippet i filmen är mycket bättre än den lilla biten i trailerna. Klippet är från första filmen. Ville gå och se den tredje nu.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0