Onsdag

Andra dagen på sommarlovet. Eller ja egentligen började väl sommarlovet i fredags när jag skickade in sista uppgiften men sen var du helg och då brukar jag ju faktiskt oftast vara ledig.

Känns lite konstigt att vara hemma och inte ha massa uppgifter som väntar. Funderar på vad jag brukar göra när jag har sommarlov.

Igår var det alldeles för varmt att göra nåt överhuvudtaget. Jag satt och väntade på regnet hela dagen men det kom aldrig. Satt framför en fläkt nästan hela dagen i stället. Åkte till svärföräldrarna på kvällen och jag gick bara runt i gräset barfota. Det är verkligen så skönt. Saknar att ha en egen gräsmatta. Vill inte riktigt gå barfota på gården där man inte vet vad som ligger gömt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra och snart har ju halva dagen gått.

Har gjort utvärderingen på senaste kursen. Blir ingen rolig läsning för kursansvariga kan jag säga. Men välförtjänt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0