Nu är det visst lördag!

Klockan visar precis 00.01. Vet dock inte vad den kommer sluta på innan jag skrivit färdigt. Har en viss förmåga att komma på massa andra saker och surfa på och så får bloggen vänta. Eller fastna i en tanke.

Tittar mest in för att säga att jag nog inte kommer vara så aktiv på bloggen de närmsta dagarna. Sticker till Malmö om en sisådär 12 timmar och räknar med att vara framme två timmar senare, om tågen går som de ska förstås. Men först får det bli lite sömn. Tänkte försöka hinna med en dusch och lite frukost också. Men det blir efter sömnen förstås. Har typ packat färdigt. Allt ska bara ner i väskan också.

Sitter här och drömmer mig bort lite, vill ha en ny dator. En dator där höger knappen på musen (eller ja musplatta kanske det det kallas) fungerar. Har nog aldrig funderat på vad beroende man är av den. alla tangenterna börjar bli slitna också. Ibland reagerar de inte. Det är hårt för en dator att vara i en students händer. Hårdkörning på hög nivå.

Nä nu ska jag slutna svamla, börjar bli trött så risken blir bara större för svammel. Nä god natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0