Några cm till, tack!

Har nog aldrig stört mig så mycket på min längd som idag. Vi var iväg och jag ville hitta nåt snyggt till på lördag då det vankas släktfest. Var inne på KappAhl och hittade en ganska fin som jag köpte. Gick sen över till Lindex och hittade en underbar klänning. Satt jätte bra upptill MEN det fanns ett problem den var för lång. 2-3 cm av klänningen låg på golvet. Funderade på om jag skulle försöka satsa på skor med klack men vet inte om det hjälper och vad händer om jag får ont i fötterna och vill ta av skorna. Åh vad jag önskar att jag var några cm längre så den hade passat.

Lite ledsen Ida som sitter och skriver här nu. Okej det är ingen världskatastrof men det hade betytt ganska för mycket för mig om den hade passat. Var ganska exakt en sådan klänning som jag var ute efter från början. Frågan är om jag ska behålla klänningen jag köpte. Jag vill ju ha något nytt. Har verkligen ingenting spännande i min gaderob. Får sova på saken helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0