Midsommarplaner?

Nu känns det som dagarna går i ett. Jag som bara skulle ha sommarlov och vara hemma och lata mig och göra sånt som är roligt. Hur gick det med det egentligen. Alla dagar fram till midsommar är fullbokade typ. Längtar efter en dag att inte göra någonting.

Midsommar förresten. usch vi har inte direkt planerat något. Någon som har några tips? Vi brukar tillbringa midsommar i Göteborg och på liseberg. Men ja "våra göteborgare" har ju from idag flyttat. Vad ska man nu göra vid midsommar. Ta in på hotell för att gå på liseberg känns ju inte helt aktuellt.

Har ju varit borta en del senaste tiden. Först hem till r-by för släktträff och sedan ner till Malmö för systerträff. På söndag åker jag till r-by igen för att ha en tupperware demo. Det jag egentligen ville säga med det här var att jag läser en hel del bloggar. Men är man borta mycket så är inte bloggläsning det första man tänker på. Inte jag i alla fall. Tidigare har jag nästan läst flera gånger om dagen så nu känner jag mig ganska lost faktiskt när man läser. Orkar ju inte läsa ifatt allt jag missat skulle ju ta en evighet. Bloggläsning är en av de grejer jag ägnar mest tid åt vid datorn och nu är det inte lika kul. Vilka i-landsproblem.

Avslutar det här inlägget med att berätta att jag idag fick veta att vi blivit godkända på grupparbetet. Känns så bra eftersom en komplettering hade varit så jobbig för vi bor i tre olika städer. Lycka till med att få träffar då och sen under sommaren är ju folk iväg eller jobbar. Så kändes riktigt bra att inse att vi inte behöver oroa oss för det i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0