Hemma igen

Nu är jag hemma från Malmö. Orkar för tillfället inte skriva nåt om det. Kan bli ev senare.

Tittar mest in för att säga att jag fick VG på en av de uppgifter vi lämnat in i kursen. Skrek till av förvåning så skrämde José lite lagom. Orkade typ inte lägga någon energi på den. Ordbajsade på hög nivå. Ordbajsa är för de som inte är i den akademiska världen när man bara svamlar ihop en massa text för skrivandets skulle gärna med många fina avancerade akademiska ord och termer. Blev verkligen jätteförvånad över resultatet. Häromdagen kom betygskriterierna ut och jag blev osäker om jag verkligen nog tydligt redogjorde för de grejer som läraren önskade. Men ja det verkar ju uppenbarligen så. Lär knappast på VG på hela kursen men ja det känns bra för stunden i alla fall.

Kommer sova gott nu. Vilken nog bli ganska snart. Stadsluften tar på krafterna =)


Kommentarer
Erika

Congratz! :)

2011-06-13 @ 22:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0