Håruppsättning

Sitter här och funderar på lördag. Skulle vilja ha en sjyst håruppsättning. Asså inte värsta baluppsättningen men en sjyst lite vardagsfrisyr. Något mer spännande än vanlig hästsvans. Men har dåligt med idéer. Om jag ska köra på den klänningen jag köpte idag så får det gärna vara en hängande frisyr som kan dölja min inte allt för vackra rygg. Har inget större problem med finnar längre (eller ja någon enstaka kommer ju ibland) förutom på ryggen. Där sitter de allihopa.

Så ja lite sjysta tips på snygga frisyrer mottages tacksamt. Eller får jag flörta med någon av mina kära systrar och se om de vill hjälpa mig med nåt snyggt.

Nu ikväll har vi sett tredje Narnia filmen. Vi skulle gått och sett den på bio när den kom i julas tror jag det var. Men vi kom aldrig iväg. Varför vet jag inte. Men i alla fall nu har den kommit ut som köpfilm. Så har sett den på bluray nu. Det var bra precis som de andra även om jag gillar bäst när alla syskonen är i Narnia. Nu hade de två äldsta blivit för gamla.

Nä nu är det nog snart dags för sängen. Imorgon måste jag skriva färdigt min sista uppgift. Men har kört fast. Hittar inget vettigt att referera till i den sista litteraturen. Får lägga mycket energi på det. Hoppas jag får några pluspoäng på att jag letat fram massa i de nya läroplanerna. I de kursplaner som är till de ämnen jag läser.

Förresten fick veta via facebook att mina gamla kurskompisar från SYV tog sin examen idag (eller ha igår det är ju efter midnatt). Dvs hade jag fortsatt där så hade jag varit klar nu. Känns på ett sätt surt men ja ja. Jag trivs mycket bättre med att plugga på det sätt jag gör nu i stället för distans.


Kommentarer
Annie

Jag kan hjälpa dig!

2011-06-02 @ 09:51:56
Erika

Skulle tycka att vågigt hade varit snyggt! :) Kan ta med mig utrustning till det om du vill?

2011-06-02 @ 12:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0