Fredag

För typ första gången den här veckan har jag gjort nåt riktigt vettigt. Har senaste veckorna eller ja typ halva terminen kanske samlat massa papper i min öhm.... tror det heter dokumentsamlare, en sån med tre våningar med små utdragbara lådor. Sak samma har rensat den. Slängt massa papper. Hittat papper jag glömt bort och ja annat spännande.

Har börjat inse att jag börjat samla på mig rejält med lektionsmaterial inför framtiden. Okej jag skulle inte komma så långt med bara det material jag har men är lite sånt här utanför vanliga skolböckerna som kan göra undervisningen roligare. En rymdbok, måla runstenar, bok om människokroppen och återvinning för att nämna lite teman.

Nä nu måste jag göra mig iordning. José är på väg hem och vi ska iväg en runda.

Imorgon åker jag förresten söderut mot Skåneland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0