100% sommarlov kanske

Har idag sett att sista uppgiften är godkänd dvs nu har jag sommarlov till 100% eller ja så länge de inte vill att jag kommer och jobbar mer i Gemla nästa vecka. Då har jag en hel veckas sommarlov innan det är dags att bli godmottagare igen. Då är det fyra veckors jobb som gäller och sedan lite semester/sommarlov tillsammans med José.

Igår började jag pyssla lite kort. Är ganska länge sen jag pysslade nu men när jag väl började igår ville jag inte sluta. Har ju samlat på mig massa med betoning på massa pysselmaterial och jag det börjar väl bli dags att använda en del också. Håller på med ett kort som nog kan bli riktigt fint när det är klart.

Har funderat lite kring det här med datorn. Jag vill verkligen ha en ny dator men ja den känns alldeles för bra för att bara slänga. Kanske kan man hitta någon som vill ha en dator men som inte har super höga krav. Som kan tänka sig att använda en extern mus och kan stå ut med att någon tangent någon enstaka gång inte reagerar. Jag vill ju ha en bättre batteritid också. Batteritid på 45-ca 60 min känns ibland lite kort. Men har man tillgång till uttag så är det ju inget problem. Ingen som är intresserad av en hyfsad bärbar dator med vissa åldersproblem?
Usch jag blev verkligen fundersam kring datorn, ja ja vi får väl leva ihop ett litet tag till helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0