Vill ha....

Usch jag tror att jag hamnat i vill ha massa saker-läge. Farligt farligt. Fast är ju inga super dyra saker bortsett från datorn då men den håller jag på att spara ihop till.

Hittade hela serien Sex and the city på hemmakväll för ett tag sen. Riktigt billigt också men just den boxen jag hittade var förstås felmärkt visade det sig i kassan så riktigt så billig var den inte. Men efter det har jag varit lite småsugen på den. Men bara om jag får den till ett bra pris. Känns som en serie som kan vara småtrevlig att se framåt höstkanten. Har hittat den på nätet nu för ca 450kr vilket känns ganska okej för 45 timmars serie. Åh önskar att jag visste vad jag skulle få i lön så man vet vad man har att röra sig med. Lämnade in lönelappen idag men förstår aldrig hur jag ska räkna sen vet jag inte den exakta skattesatsen sen blir det ju lite semesterersättning också. Hoppas ju på lite mer än ett vanligt studiebidrag men det ska ju räcka till semestern, som faktiskt blivit bokad med lite grann nu.

9 arbetsdagar kvar sen ska jag sova så länge jag känner för.


Kommentarer
Annie

Du är inte ensam. Jag har också hamnat i samma läget som dig.

2011-07-19 @ 12:31:39
mamma

spar pengarna.

2011-07-19 @ 20:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0