Söndag

Sitter här och laddar inför morgondagen. Imorgon är det dags att bli godmottagare igen. På ett sätt ganska kul om inte de sablans odjuren hade funnits där ute. Måste packa ihop ett allergi apotek att ta med mig imorgon. Mamma hade en bra aloe vera gel hemma när jag var hemma där sist. Så har köpt mig en sådan istället för mitt lipstick med aloevera som jag haft innan. Det såg rätt äckligt ut nämligen efter ett antal sommrar. Har kollat upp så vi har mygga hemma också. Vet inte om det hjälper mot de här odjuren men måste vara bättre än inget.

Idag drog vi spontant iväg en runda till kosta outlet.

Men blev inte mycket handlat. Hittade lite hårgrejer på glitter det var väl det enda. Jo varsin dricka också. Wow vilken storshopping.

Tänkte bjuda på lite bilder från igår också.



Vägen ut till Hissö. Är ännu finare i verkligheten.





I närheten av Kronobergs slottsruin. Känner att bilderna inte ger verkligheten rättvisa lite. Men tyckte det var lite snålt med bilder i bloggen.


Förresten idag har jag för första gången kört en bil på sexans växel. Har ju kört bilen innan men inte så snabbt att jag kört på sexans växel. Funkade faktiskt riktigt bra. Råkade dock en gång lägga i fyran i stället men det gick ju snabbt att lösa. Måste faktiskt säga att nya bilen passar mig bättre än den gamla saaben. Fast har ju bara kört den två gånger eller nåt så ett bättre utlåtande får väl komma.

Kram på er alla


Kommentarer
Mormor

Fina bilder skulle kunna förstoras och ramas in fint att titta på när snön kommer. Mormor

2011-07-03 @ 21:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0