Söndag

Jag klickade hem min sex and the city box efter att jag skrev senaste inlägget.  Synd bara att det är helg nu så jag får vänta extra många dagar eftersom de räknar vardagar när de skriver leveranstid. Borde kunna få boxen i mitten av nästa vecka dvs lagom tills jag blivit hyfsat frisk. Måste bli frisk nu. Har ett möte jag vill gå på, på tisdag och en demo på onsdag. Men känner mig faktiskt lite friskare idag men inte frisk. Idag blir det bara vila som gäller. Blir nog en film idag också. Med vila imorgon också hoppas jag kunna gå på mötet på tisdag.

Igår när José väl kom hem hade köpt hem lite saker att skämma bort mig med. Lite gott att dricka och två tidningar att läsa. Sen hade jag bett honom att köpa hem lite mer näsdukar. Han köpte hem tre stora förpackningar med tio förpackningar i varje. Funderar på hur länge han räknar med att jag ska vara sjuk???

Såg just nu när Alshammar tog guld. Kul att se. Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0