Sjuk

Idag är första dagen efter att jag slutat sommarjobbet och här ligger jag rejält förkyld. Tycker rätt synd om mig själv just nu. Särskilt eftersom jag missar något som jag gärna hade gjort. Fd Göteborgsfamiljen kom idag hem från sin långa semester. Vi skulle ha mött upp allihop, men jag ligger här hemma och är dålig medan José är iväg och gosar bebis och bara har trevligt. Jag unnar honom det verkligen men hade velat vara med. De skulle kommit hem för några dagar sen men flyget blev försenat. Så de kom hem lagom till min förkylning.

Tror jag ska ta och beställa sex and the city boxen nu. De har sänkt priset med 50 kr på den. Ser det som ett tecken.

Har inte så mycket mer spännande att berätta. Har suttit framför tvn hela dagen. Eller ja jag försökte se en film men klarade det inte för ögonen trillade ihop så halvsov på soffan en timme eller två. Men nu har jag klarat av se den.

Nä nu ska jag sluta klaga och sluta skriva här.


Kommentarer
Annie

Då får sluta att vara sjuk.

2011-07-30 @ 18:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0