Sen sist

Sen jag sist skrev har det hänt några mindre viktiga saker.

  • Jag har skrivit ner en lista på vad jag helst vill ha i min nya dator. Hårda krav som kan rubbas men har ändå skrivit ner allt jag skulle önska. Sen kan man ju inte få allt (inte inom min prisklass i alla fall)
  • Jag har fått en ny datamus av José. Han hade en gammal liggande. Den jag hade, hade börjat reagera långsamt. Vilken skillnad det blev på den nya.
  • Jag tror jag har bestämt mig för att designa en egen kalender. Kände att jag vill ha en personlig. Kan designa den rätt mycket. Testade lite snabbt förut. Kanske sätter mig någon dag framöver och designar på riktigt med egna foton och sånt. Är riktigt sugen nu på att ha en personlig. Kolla in http://www.personligalmanacka.se/
  • Jag har också organiserat lite på kontoret. Mina nya dokumentsamlare gör nytta. Har organiserat upp allt tw material så inte allt ligger i en stor hög (läs stort kaos).
  • José och jag har sett en film som handlade om en kidnappning av en journalist i pakistan efter 11 september. Är glad över att ingen av oss har ett arbete där vi behöver ta sådana risker att bli kidnappade eller mördade eller nåt sånt. Hemska tanke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0