Onsdag

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan vi går på semester/sommarlov. Jag längtar som bara den just nu. Igår var en ganska tung dag. Lite för mycket att göra och en hel del specialgrejer som jag skulle försöka lösa. Var helt snurrig i huvudet sen. En stor energidryck gjorde i alla fall att jag orkade gå iväg på tw-mötet sen på kvällen. Höll mig ganska pigg på kvällen också av den. Men natten sov jag som en stock.  Idag är jag bara allmänt seg.

Läste nyss syrrans blogg och det hade visst hänt lite på hennes jobb. Så funderade på om jag skulle kunna kontra med något. Något som inte är fullt så äckligt (hennes blogg ligger som en länk till vänster om ni scrollar ner lite). Till det som hände då. Jo, leksaksbilen hämtade saker hos oss. Ja asså lastbilen som hämtade gods hade fullt med BR tryck på utsidan av lastbilen. Var rätt gulligt. Tyvärr skulle lastbilen inte leksaksaffären och inte var det leksaker han hämtade heller. Just därför tyckte jag nog det var extra kul med BR tryck på bilen.

Förresten angående inlägget häromdagen om att jag hade större storlekar när jag skulle kolla ellos. Visade sig att det var tre storlekar större. Började få lite panik så ringde mamma för att se om hon också fick gå upp i storlek. Och hon hade varit med om samma sak tidigare, att enligt tabellen så ska man har flera storlekar större. Det kändes skönt dvs det är inte mig det är fel på.

När jag började skriva senaste stycket så fick jag för att kolla klädsidor och hittade faktiskt en bra så ska fortsätta kika på den så hörs vi en annan dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0