Ny bil, någon?

Har inte så mycket spännande att berätta egentligen. Jobbet rullar på med en hel del godsmottagning. Idag fick jag dock hjälpa José att bygga ihop någon typ av ventil tror jag det var. Det är lite roligare när man gör det tillsammans med någon. Fast skulle i ärlighetens namn ägna mig mer åt så kallas k-packning, dvs montera ihop saker så som kunden köper den. k-pack (konsument-pack). Är rätt skönt och avslappnande och kräver inte så mycket tankeverksamhet när man väl lärt sig hur man ska montera ihop prylen.

Kan passa på att berätta att Josés gamla bil numera ligger ute till salu på blocket. Vi trillade väl nästan baklänges när vi såg prislappen. Lite väl högt pris. Kolla in länken http://www.blocket.se/kronoberg/Saab_9_3_AERO_34868759.htm?ca=21&w=1

Observera att bilen säljs i befintligt skick. Hahaha. Är väl främst rosten de tänker på men finns ju en del annat också.


Håller på att kolla på fotbollsmatchen och passar bara på att blogga i pausen. Nu håller vi tummarna för Sverige och hoppas högt att det inte blir förlängning. Jag är redan trött och orkar nog max 45 min till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0