Mår bättre men inte bra

Känner mig piggare nu. Jag är inte pigg men piggare än igår. Vet inte om det är för att jag började använda kan jang igår. Eller om förkylningen ändå skulle börja släppa greppet om mig. Känns bra att det går åt rätt håll i alla fall. Men blir nog ändå en lugn dag imorgon. Kanske försöker ta mig ut lite imorgon. Börjar bli lite trött på soffan. Igår bodde jag i den hela dagen. Har börjat titta på en ny film/serie nu. En sån här typ Jane Austen stuk. Har sett första skivan. Ska se andra sen med lite senare kanske.

Nyss gjorde José ett spratt med mig. Han hade hittat nåt på nätet som jag fick på usb för att sätta in i min datorn. Då står det något i stil med du har virus på din dator (fast på engelska) tryck på valfri tangent och sen kom det upp massa grejer hela tiden och man skulle trycka på en tangent. Helt plötsligt står det att jag aktiverat viruset och det kommer upp massa text som bara rullar, rullar så snabbt att det inte finns en möjlighet att läsa. Blev shit rädd men insåg sedan att det här var poängen och han försökte lura mig. Men kanske borde köra en viruskoll? Är ju ändå ett tag sen. Paniken steg där ett tag. Såg hur jag skulle vara tvungen att köpa en ny dator direkt. Men det var ju bara lurenderi.

Just nu längtar jag efter mina två paket som är på väg hem. Först tv-boxen som lär komma först och sen min personligt designade almanacka, skulle ta två veckor och betalningen registrerades hos dom i tisdags. Längtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0