Härligt brons

Har precis sett bronsmatchen. Det avgörande målet var ju så snyggt. Härligt Sverige!  Riktigt spännande match särskilt mot slutet. När det kom upp 5 min tilläggsminuter höll jag på att bli knäpp, riktigt nervösa 5 min blev det.

Idag var vi på bla Biltema för José skulle kolla en sak. Då hittade jag de dokumentsamlarna som jag köpt innan. Har letat efter dom innan när vi varit där. Men inte hittat och varit ganska sur på detta. Är ju rätt snyggt om man har samma plus att de är så fina. Men fanns inga på kontorsavdelningen där allt sånt finns. Hittade de idag borta vid bilgrejerna av en ren tillfällighet. Plockade åt mig två förpackningar direkt. Jag skulle bara ha. Så nu ska det organiseras lite på kontoret.

Hade nåt mer jag tänkt skriva men det har jag glömt för tillfället. Återkommer när jag kommit på det. Nu dör snart batteriet på datorn också så ska lägga ner här nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0