Fredag

Insåg just att jag råkat trycka på utkast i stället för publiciera på gårdagens inlägg så det ligger ett inlägg  här under från igår fast det är precis nypublicierat.

Idag skulle de stänga av vattnet. Antingen har de inte gjort nåt än eller blev de klara väldans fort. Hade vatten för en stund sen i alla fall. Men vågar inte tro att det ska stanna hela dagen så tar det lugnt med vattnet.

Senare i eftermiddag ska vi hämta hem en ny "familjemedlem", en "familjemedlem" som väl lär göra att jag inte ser så mycket av José i helgen. Men jaja det är väl övergående.

Nä nu ska jag nog njuta av att uppenbarligen ha vatten och sen ska jag faktiskt ta och sätta mig och se en film och faktiskt bara slappa. Sista dagen på sommarlovet idag. På måndag börjar sommarjobbet. Men är verkligen inte alls sugen. Blinknaggarna/bromsarna/blinningarna har visst kommit till Gemla i stor skala. Usch när jag har hör det vill jag bara sjukskriva mig resten av sommaren. De kommer ju äta upp mig =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0