Bajs

Idag var sista arbetsdagen för veckan. Så skönt. Känner att jag varit ganska opeppad sista dagarna denna veckan.

Morgonen idag började med att det kom en sån där slamsugare eller vad de heter till jobbet. En sån som hämtar allt avfall från toalettstolarna. Fick dra hela slangen genom lokalerna. Luktade lagom gott hela förmiddagen sen. Det påminde mig faktiskt om mitt allra första sommarjobb. Det var som barnvakt åt småkusinerna (som faktiskt är riktigt stora nu). Kusinerna var då kanske 2 och 4 år ungefär om jag tänker rätt. Då när syrran och jag barnvaktade ett par veckor då moster jobbade på dagarna så kom slambilen en dag. Åh det var riktigt spännande för de små barnen. Jag och syrran ville helst dock gå in på grund av lukten. Vilken minnen.

I helgen ska jag nog försöka beställa min personliga kalender. Vill verkligen ha en alldeles egen. Få bestämma själv vad man vill ha och inte ha.

För ett par dagar sedan beställde jag lite bilder för framkallning och posters. Fick korten idag och posters hämtade jag ut idag då de gick som paket. Lite bilder från släkträffen bland annat.



Den här bilden har jag fått hem som posters i 20x30 format. Super fin blev den. Beställde också posters på älskade missen och en parbild på mig och José. Ska sätta in de vanliga bilderna i albumet men är rädd att jag inte har nog med plats kvar i albumet. Blir nog till att införskaffa ett nytt. Men de kan väl inte vara så dyra?


Kommentarer
Erika

haha oj läste först att du hade tagit en bild på när du hade missat något och jag bara whaaat?? Varför tar man bild på något man missat eller misstag på.. men sen insåg jag att det var gamla söta Kajsa du refererade till. Kajsa <3

2011-07-23 @ 10:00:36
mamma

snygg bild.

2011-07-24 @ 12:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0