Onsdag-tentan fortsätter

Tentaveckor finns det inte så mycket spännande att berätta. Man sitter med antingen böckerna eller datorn hela tiden. Eller båda. Dagen har ägnats åt att skriva om andra världskriget och kalla kriget. Nu ska jag bara skriva lite om vad som hände i Europa innan första världskriget (på 1900-talet), har lite dåligt med idéer men ändå. Ska väva in lite Norden-historia också. Står inte så mycket i kurslitteraturen men det är då man plockar fram kurslitteraturen från förra historiekursen. Blir visserligen mycket från Sverige då, men hallå sist jag kollade var Sverige en del av Norden.

Efter alldeles för många timmar vid datorn ställde jag mig vid wii fit. Kändes skönt. Men hjälp vilken dålig balans jag hade. Undrar om man får dålig balans av sitta för mycket vid datorn. Nåt måste det varit i alla fall för jag hade svårt för balansövningarna idag. Fick mycket sämre resultat än vanligt. Brädan ville inte registrera alla mina steg heller. DÅ blev jag lagom sur men egentligen var det väl jag som hade lite för bråttom. Får ta nya tag imorgon eller nåt.

Efter i alla fall lite träning så blev det en dusch och nu sitter jag och myser i min nya pyjamas. Köpte en sidenpyjamas när jag fick  sms om att köpa till halva reapriset. Var inte igår man köpte en sidenpyjamas men är mysigt.

Nu blir det slapp framför tvn resten av kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0