Lördag

Idag var det då lördag igen. Började dagen med att bli avbruten i frukosten av mamma. Hon var lite pratsugen.

Hade inga direkta planer för idag så det slutade ganska snart med att jag hade en uttråkad sambo här hemma. Uttråkade chilenare är inte att leka med, tro mig. Det slutade med att vi stack iväg en runda för att fönstershoppa. När jag sa media markt så smälte han  direkt, hahhahaha. Stark fördel att åka iväg dit dagarna innan löning för då lär man inte direkt komma ut med något större. Var också iväg en runda på samarkand och kapp ahl eftersom vi har presentkort där sen jul. Hittade en del fint faktiskt, men inte fint nog för att orka prova. En annan gång kanske.

Vi stack en runda till hemmakväll också. De har ju haft gamla hyrfilmer för 10kr styck ett tag nu. Men vi har ju varit där några gånger så räknade inte med att hitta nåt men oj vad förvånade vi blev. De hade ARTON (18!)  stora lådor med gamla hyrfilmer. Tidigare har de haft typ 6-8 kanske. Det är stora lådor också får nog plats en 150-200 filmer i varje skulle jag gissa. De hade fått plocka bort de vanliga ställen de brukar ha med filmer i för att få plats med alla dessa lådor. Helt sjukt.

Ikväll blir det nog mest mys. Ev fångarna på fortet och sen se filmen som kommer efter. Någon som sett american sweethearts och vet om den är bra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0