Jag vill leva jag vill dö i Norden

Nu är tentan inskickad. Så imorgon och hela helgen är jag helt ledig. Imorgon blir det nog slapp på högnivå, tycker jag är värd det.

Börjar nya kursen på måndag.

Just nu sitter vi och tittar på handbollsmatchen. Någon av oss kommer ju i alla fall bli glad, det är garanterat för det är ju Sverige och Chile som spelar.

I början spelade de sedvanligt nationalsångerna. Först Chile och sen Sverige. Det var väl lagom många som sjöng Sveriges nationalsång till vi kom till slutklämmen då klämde alla i:"JA, JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN,JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN!!!!
Märktes jätte stor skillnad. Med andra ord svenskarna kan slutklämmen på nationalsången bäst. Hahaha tyckte jag var lite roligt.

Har jag förresten berättat att jag blivit galen i korsord? Fick en tidningsprenumeration av föräldrarna i julklapp. Tidningen har många sidor korsord. Jag klarar visserligen bara de enklaste eftersom jag alltid varit ganska dålig på korsord. Men oj vad roligt det är. Ordplock är också kul, när man ska plocka in massa ord på rätt plats. Bra hjärngympa också. Funderar nästan på att köpa en ren korsordstidning om det finns lätta kryss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0