Helgen

Visst är det skönt när det dyker upp något oplanerat.

I fredags morse satt vi här och hade precis käkat frukost. Jag hade förställt mig en hel helg med bara massa plugg. Då ringer min underbara Malin. Det visade sig att hon skulle åka till Växjö med en kompis och undrade om vi kunde träffas. Senare blev det bestämt att hon skulle sova över också då kompisen faster där de skulle sova bara hade en sängplats. Det komiska i det hela var när de skulle hem till kompisens faster och Malin inser att, hmmm det här är ju samma hus som Ida bor i. Det visade sig att fastern bodde i granntrappuppgången. SÅ igårkväll var jag inne hos "grannen" och fick massa kvartersskvaller.

Så helgen blev inte som jag tänkt. Jag har pluggat en hel del och känner ablsolut att det finns hopp när det gäller tentan. Det var ett välkommet avbrott att träffa Malin och umgås lite.

Hade tänkt skriva lite mer skoj men är inte helt min dag i dag. HAr varit seg och trött hela dagen. Men tar nya tag imorgon för då är det tentaplugg som gäller hela dagen.



Kommentarer
Erika

Hahah komiskt att de var hos grannen Malin skulle xD

2011-01-10 @ 14:51:59
Annie

Hahaha

2011-01-10 @ 15:08:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0