Gaderoben är färdig

Idag ägnade jag förmiddagen åt att läsa lite mer om kalla kriget. Usch jag måste verkligen sitta heldagar resten av veckan även helgen är jag rädd.
José jobbade bara halvdag idag och kom hem vid 12.30. Vi började då bygga färdigt min gaderob. Nedan följer bilder på det färdiga resultatet.





Köpte en sån här smart låda med många fack till allt smått och gott. Men insåg ganska snart att bara en sån här låda var alldeles för lite. Jag har ju massor små saker. Så smidigt att kunna dra ut hela lådan och sen bara plocka fram precis den grejen jag letade efter.


Börjat fylla den lådan jag har. Men som sagt behöver fler såna här. Så nu ska jag flörta med familjen och bjuda hit dom ganska snart så de kan ta med sig i alla två till såna här. Jag kommer inte visa hur det ser ut i resten av gaderoben, inte nu i alla fall eftersom väldigt mycket står kvar i sina små lådor som jag sedan ska lägga i denna typ av förvaring. Så det är lite stökigt.


Här står den på plats. Kan meddela att det inte längre är lika stökigt på mitt skrivbord. Vi har ju möblerat om och stökat en del på kontoret så skrivbordet fick ta en del skit. Men nu är det fint. Har också passat på att organisera lite i min bokhylla. SYV-litteratur och lärarlitteratur för sig och annan litteratur för sig.

Någon av de närmsta dagarna ska jag också rensa i klädkammaren. Ett annat mål med att köpa gaderoben var att mina trådbackar som jag tidigare hade sakerna i ska bli till förvaring i klädkammaren. Typ gardiner och sånt. Har bara minimalt utrymme till gardiner och nu när vi bytte till julgardiner i stort sett överalllt så blev det för trångt. Jag får återkomma när det är färdigt där.


Kommentarer
Erika

Snyggt det blev. Var typ det jag ville säga. Tack och hej.

2011-01-06 @ 11:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0