Fire???

Idag har det stått seminarium på schemat. Förra veckan var jag inte så förberedd som jag trodde på det seminariumet. Så till denna veckan ville jag se till att vara riktigt förberedd. Så jag har läst och läst och var riktigt förberedd. Kändes så bra att ta lite revansch. För förra veckan blev det en sån situation ni vet när det verkligen syns att man är dåligt påläst. Men som sagt blev revansh idag. Dock visade det sig att jag missat en bok digitalt. De stod så tätt så jag trodde allt var samma bok. Men jaja det löste sig också.

Har precis tittat på lets dance. Alexandra gjorde sin tredje dansduell ikväll men nog fasen är hon kvar. Både José och jag tyckte det var väldigt fel. Vi vill ha kvar Bagge. Jag ska erkänna att en av få anledningar till att jag tittar på lets dance är just för bagge. De andra känns inte riktigt lika roliga. Funderar starkt på att dissa lets dance framöver, så känns det i alla fall nu.

Förut när vi satt och tittade på tv så hörde vi en uttryckining. José kollade ut och jaha det var tre brandbilar och en amulans. Men HEJ... det svänger ju in på våran gata. Den lilla gatan ni vet (ni som varit hos mig) där man svänger direkt in på parkeringen. Den lilla gatan svängde de in på. Men har inte sett några större lågor eller nåt annat konstigt. Men ändå tre brandbilar.


Kommentarer
Annie

Jag tycker att Alexdra borde åka ut nu.Bagge var bra men vill inte att Cecilia ska vinna igen.Jag hoppas på Tina och Jessica.

2011-01-29 @ 13:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0