Läsning pågår

Har suttit med mitt PM i flera dagar nu. Igår eftermiddag skickade jag äntligen in det efter att ha haft en mindre panikattack eller nåt. Fick sån super ångest inför att skicka in det. Tack underbara Erika för att du läste igenom min text, min puls låg på normalnivå efter det. Kände mig lite säkrare när jag tryckte på skicka knappen.

Kändes hela kvällen igår som jag blivit överkörd av en pansarvagn eller nåt. Helt slut. Så idag ska jag ta det ganska lugnt. Började dagen med att försöka ta sovmorgon men gick inte så bra. Var på toa när José skulle till jobbet sen kunde jag inte somna om. Var lagom sur, när jag väl har tid att ha sovmorgon så kan jag inte sova. Men la mig och slumrade lite  i soffan framför tvn, var ganska mysigt i alla fall.

Idag ska jag ägna dagen åt att läsa alla andras PM och skriva ner en opponering på ett av arbetena. Motivationen är kanske inte direkt på topp men men det får gå ändå.

Angående mitt förra inlägg om Harina. Gick in på statistiska centralbyrån för att se om det var några som hette så. Just Harina hette ingen men Arina, dvs så som det uttalas. Typ 120 pers tror jag hette det som tilltalsnamn.

Nä nu får jag väl läsa några arbeten då.


Kommentarer
Erika

Hahaha man-polis xD Intressant smeknamn där xD Hoppas att min hjälp hjälpte lite granna iaf. Är sjukt najs när vi kan ge tjänst och gentjänster till varandra :)

2011-02-03 @ 16:27:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0