Söndag

Idag skickade jag in hemtentan. Skönt att bli av med den.

Idag blev det också bestämt att syrran kommer en dag tidigare när hon kommer på besök om två veckor typ. Trevligt tycker jag. Dock måste jag tillbringa några timmar i skolan en dag. Så hon får sysselsätta sig själv en dag. Men hon gav en antydning om att hon kanske sysselsätta sig med att baka, men bara kanske. Tänk vad lyxigt jag har en alldeles egen bagare hemma några dagar eller ja blivande bagare. Men mer avancerad än jag i alla fall. Ska nog antyda att det inte gör nåt om frysen är full när jag kommer hem, hahahhahaha.

Imorgon är det hel dag i skolan som gäller. På tisdag blir det också en ganska lång dag med en håla mitt i allt som jag kommer ägna åt ett kort tandläkarbesök. Kanske inte så jätte kul men det måste ju göras ibland det också.

Längre än så har jag inte koll på mitt liv eller ja till lördag förstås, längtar. Så skönt att komma iväg lite.


Kommentarer
Annie

Vi får se med den saken!

2011-02-14 @ 18:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0